lördag 28 september 2013

Jag hade planerat så bra...

....men det gick åt pipsvängen! Igår inhandlade jag en låda rödvin och tänkte att jag skulle slå klackarna i taket ikväll....löningshelg och allt, det borde ju bli roligt.

(Bilden lånad från Google.)
Istället tillbringar jag nu min lördagkväll i vågrätt läge med vatten, värktabletter och spikmatta...jag börjar misstänka att jag har dragit på mig ett till diskbråck. :'(

(Bilden lånad från Google.)
Är det någon av er läsare som har bra tips om vad jag kan göra för att både lindra smärtan och undvika fler episoder? Smärtan sitter ungefär på det stället som visas på bilden ovan...det värker ända ner i fötterna och ända upp i huvudet. Det är en skärande smärta som gör mig väldigt illamående, inte alls lik den muskelsmärta jag som fibromyalgiker lever med dagligen.

Nu kommer jag förmodligen att fullkomligt bombardera er med blogginlägg eftersom jag inte är kapabel att göra mycket annat, men om ni tycker att jag blir tjatig får ni helt enkelt strunta i att läsa.

All kärlek till er// Vågrätt Pipa


Inga kommentarer: